top of page

1

Kennismaking

Door via de website, telefonisch of per e-mail contact op te nemen, kunt u zich aanmelden voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek waarin uw wensen en de uitvoering met betrekking tot mijn diensten worden besproken. Dit gesprek zal bij voorkeur plaatsvinden bij u op kantoor, ik hecht er waarde aan al mijn klanten persoonlijk te hebben ontmoet. Indien dit door drukte of om een andere reden niet mogelijk is, kan een kennismakingsgesprek ook telefonisch plaatsvinden. Indien gewenst kan tijdens dit gesprek direct de inhoud van de opdracht worden besproken.

​

Na kennis te hebben gemaakt kunt u mij op elk gewenst moment inschakelen. Dit kunt u per e-mail of telefonisch doen, maar ook via de website onder de knop "stukken insturen", rechtsbovenaan deze website. Relevante stukken worden altijd via deze beveiligde omgeving ingestuurd.

 

2

Uitwerking opdracht

Graag ontvang ik van u een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de opdracht en de relevante feiten en omstandigheden. Zo kan er snel van start worden gegaan met de uitvoering daarvan. Met u wordt afgestemd wanneer de opdracht naar verwachting klaar zal zijn. In geval van spoed is het belangrijk te vermelden dat er haast bij de uitvoering van de opdracht geboden is. Nadat de beschrijving van de opdracht en de relevante stukken zijn ontvangen, zult u een opdrachtbevestiging ontvangen en zal de opdracht worden uitgevoerd.

 

3

Afronding

Vervolgens wordt de opdracht aan u opgeleverd en indien nodig kunnen er nog aanpassingen worden gemaakt. Na afronding van de opdracht ontvangt u een factuur. In het geval u mij in een maand meerdere keren inschakelt, ontvangt u elk begin van de maand een declaratie voor de gewerkte uren van de maand daarvoor.

bottom of page